Dagens makeup - Jellybean

Heejsan!
Här kommer dagens makeup, mitt i natten. Blev färgglatt idag med :) Har nog kommit in i en färgig-period haha.
Idag har jag, Michaela & Matilda varit i stan och käkat på haket, mums. Sedan var vi på förfest hos Mika ett tag med, men jag ska jobba imorgon så nu blir det strax sängen. Går hemifrån halv tio imorgonbitti och kommer hem halvtio på kvällen, för direkt efter jobb är det dans :) Yey! (Har massa träningsverk i hela kroppen!) ... Godnatt!

Det här har jag använt:
Foundation: Fit me, 250 sun beige - Maybelline
Concealer: Cover makeup trio - Färg
Puder: Transparent löspuder, fudge - Färg
Bryn: Brynpenna No.1 - Make up store
Shading: (ögonskugga) Honoung + nougat - Färg
Rouge: Persika - Färg
Ögonskuggor: 120 warm & dark palette & 88 ultra shimmer palette - Kosmetikan.se
High tech lighter, Venus (under ögonskuggorna) - Make up store
Eyeliner: Eyeliner, svart - Färg
Kajal: Lila från Tiger
Mascara: Hypnose Doll eyes - Lancôme


Kommentarer
Postat av: amy

fiiiint, du klär i färg! :)

2012-05-17 @ 10:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0