Önskelista

Hallååå!
Jag har nog drömt om shopping för jag vaknade och var så jävla sugen på o handla massa! Både kläder och skönhetsprodukter. Mmmmm. Vilket leder till ångesten att vara arbetslös. Suck! Alltså, dagen började med att sitta o söka jobb och sen kolla saker jag vill ha. Jag fyller ju faktiskt år snart så man kan ju alltid få önska sig, eller hur? ;}



1. Ögonskuggor från MAC, har aldrig testat men har hört bra om dom! 175 kr/st. Kicks.se
2. Moroccan Oil, stärker håret inifrån och de lovar glansigt, friskt och mjukt hår med bättre kvalitét. 339 kr här hittar ni produkten.
3. Dome Blush Brush & Large Mineral Brush från Everyday Minerals, ca. 100 kr/st här!
4. Chocomania produkterna innan dom slutar säljas! Finns på The Body Shop.
5. Essie - Help Me Grow, ett underlack som ska hjälpa naglarna att växa till sitt fulla potential. 145 kr, Kicks.se
6. En prenumeration på Glossybox, en box som kommer en gång i månaden med 5 olika skönhetsprodukter. 139 kr/månaden. Glossybox.se
7. Studio Secrets Smoothing Resurfacing Primer, en omtalad primer som tydligen ska fungera! 179 kr, Kicks.se
8. Mineralfoundation från Tikei, har bara hört bra saker om denna så är väldigt sugen på att testa den! 129 kr, Tikei.se
9. 120 Eyeshadow Palette Happy Color, underbara färger och jag vet att dom är bra! 279 kr, Kosmetikan.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0