DREAM BIG

Här kommer ett inlägg om gårdagen och massor av bilder. Jag fick dock inga bra bilder alls från själva showen, svårt att ta på scen tycker jag. Men iallafall, det var Lisette, Mimmi & Malin som höll i eventet Dream Big som projektarbete och jag, Pernilla (storasyster till Lisette) och fler var där och hjälpte till. Alla pengar som samlades in under kvällen gick till Barncancerfonden.

Det var meningen att jag skulle finnas tillgänglig i sminklogen och fixa till modellerna precis innan de skulle upp på scen men eftersom vi var på plats redan klockan fyra så ryckte vi in och hjälpte till med allt annat som behövdes då tjejerna var jättestressade.
Vi åkte och hämtade upp två komiker från Stockholm (Evelyn & Dominic) på knutpunkten, körde dom till deras hotell och sedan tillbaka till Sunspärlan för att vända och sen hämta upp dom igen. Sedan servade vi dom med dricka och annat och fixade till sittplatserna så alla blev glada och nöjda. :)
Klockan sex var det insläpp och en halvtimmes mingel med snittar, dricka, försäljning av hårprodukter och tävlingar. Sedan drog allt igång med ett föredrag om Barncancerfonden, sång, stand-up & tillsist makeup- och hårvisning.
Tycker att det var jätteroligt att få vara med o hjälpa till, och ni skötte allt skitbra tjejer! :)


Pernilla & jag redo för dagen



två nervösa tjejer! & en mingelbild


Jag kände mig rätt kort brevid Pernilla haha, men vi lekte agenter hela dagen!


Lisette, Mimmi & Malin - duktiga tjejer!


i sminklogen. > och här sitter modellerna nervösa inför showen.


En av komikerna - Dominic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0