Kladdkakemuffins med topping

Mmmmm ... mums filibaabba. Jag fick en snilleblixt idag - BAKA!! Brukar aldrig baka, men efter mycket prat om det med Amy och efter alla fina muffinsformar som fanns i butiken vi var i igår och efter en titt på Elins blogg där hon hade bakat så blev jag så sugen. Baka massa fina muffins, ja ni hör, fina. Att få pyssla med dom osv, haha jag har snöat in på att "pyssla". Fast jag kan inte riktigt sätta fingret på vad jag menar exakt, men mest hålla på med massa småsaker liksom. Iallafall, kladdkakemuffins med chokladglasyr och lite kärleksströssel blev det idag :) Rätt så fina faktiskt, för att va första gången iallafall. Haha! Men riktiga cupcakes sjunker väl inte ihop eller? Får se vad man ger sig in på nästa gång, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0