I mitt badrumsskåp

Att rengöra och återfukta sitt ansikte är a & o för en snygg makeup, och det allra viktigaste för ett fräscht utseende.
Jag är oftast fet i hyn och blir lätt "flottig", vilket gör att jag vill ha ansiktskrämer som sjunker in snabbt och inte känns så feta. Jag kan inte säga att jag har hittat produkter som jag är supernöjd med än så jag testar mig fortfarande fram. Kanske har ni testat några bra ansiktskrämer eller hela rengöringsserier för fet hy?

Just nu står dessa produkterna i mitt badrumsskåp:

1. Rengöring: Daily Energizer Cleansing Gel - CLARINS 160 kr.
2. Ansiktsvatten: Tonique éclat - LANCÔME 280 kr.
3. Serum: Génifique Youth Activator - LANCÔME 630 kr.
4. Ansiktskräm dag/natt: Arctic Aqua Balancing Moisturiser - Lumene 120 kr.
5. Ögonkräm: Hydra Zen Neurocalm Yeux - LANCÔME 490 kr.
+ en ansikts scrub från Lumene som jag använder 1-2 gånger i veckan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

min feta hy försvann med dermalogicas produkter! :)

2012-03-05 @ 21:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0