Dagens makeup - Sweet kiss

Körde på glosset från Gina, skit snyggt och känns bra på också! Får se hur det håller under kvällen, har med det i väskan såklart :)
Nu ska jag ta bussen in till stan där vi ska fira min vän Frida som fyller år imorgon. Det blir middag och några drinkar på Mogwai och sen ska jag ut och dansa! Vad hittar ni på ikväll?

Det här har jag använt:
Foundation: Fit me, 250 sun beige - Maybelline
Concealer: Cover makeup trio - Färg
Puder: Transparent löspuder, fudge - Färg
Bryn: (ögonskugga) Kakao - Färg
Shading: (ögonskugga) Honoung + nougat - Färg
Rouge: Aprikos - Färg
Ögonskuggor: Choklad - Färg
Eyeliner: (ögonskugga) Kaffe - Färg
Kajal: Liquid effect pencil, black fire - Isadora
Mascara: Lash Architect 4D, black - Loréal
Läppar: Sweet Kiss - Gina Tricot


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman, du e sååååååååå fin! nu ska vi ut o skaka rumpan :D<3

2012-03-24 @ 00:11:32
Postat av: Anonym

/MADDE

2012-03-24 @ 00:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0