Dagens makeup - Red lips

Helloj vänner!
Idag gjorde jag nått ovanligt, röda läppar!! Har aaaaldrig röda läppar egentligen, känns inte alls som jag. Haha, men det är väl en vanesak som allt annat förståss. (: Vad tycks?

Det här har jag använt:
Foundation: Fit me, 250 sun beige - Maybelline
Concealer: Cover makeup trio - Färg
Puder: Fit me, 250 sun beige - Maybelline
Bryn: (ögonskugga) Kakao - Färg
Shading: (ögonskugga) Honoung + nougat - Färg
Rouge: Granatäpple - Färg
Ögonskuggor: Knäck + Kakao - Färg
Kajal: Inliner, 56 blonde - Isadora
Eyeliner: (ögonskugga) Kaffe - Färg
Mascara: Volume Effet Faux Cils - YSL
Läppar: Läppaletten från Färg



Kommentarer
Postat av: Elin- en blogg om mitt mål på - 30kg

Skkkkiiiiiiiiiiit jävla snyggt!!!!

2012-03-07 @ 22:29:55
URL: http://www.elinlouisenilsson.devote.se
Postat av: ann-louise

jäkligt snyggt snäckan!

2012-03-12 @ 20:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0