Dagens makeup - Bronzin gold

Puuh! Nu ligger jag utslagen i soffan haha. Det har varit en rolig och spännande dag där inget blev som vi hade tänkt oss. Nog mest för att vi inte hade tänkt oss så mycket :P Berättar mer om det i ett annat inlägg med bilder och så. Här kommer bara dagens försenade makeup. Väldigt dåliga bilder på denna dock. De två första är tagna i badrumsljus och närbilden på ögonen tog jag med blixt nu när jag kom hem.

Det här har jag använt:
Foundation: Fit me, 250 sun beige - Maybelline
Concealer: Cover makeup trio - Färg
Puder: Transparent löspuder, vanilla - Färg
Bryn: (ögonskugga) Kakao - Färg
Shading: (ögonskugga) Honoung + nougat - Färg
Rouge: Aprikos - Färg
Ögonskuggor: 120 warm & dark palette - Kosmetikan
Eyeliner: Colorful eyeliner, black - Isadora
Mascara: Lash Architect 4D, black - Loréal


med blixt, nu ikväll.


Kommentarer
Postat av: Amy

Fin sminkning, denna kan jag tänka mig att ha nån dag :)

2012-03-20 @ 00:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0