Dagens makeup - Mocca

Hellu!
Idag har jag knappt vatt hemma alls, därav ingen bloggning. Dagen började med träning, och efter jag gjort vid mig sen så drog jag och älskling till Kakboden och lunchade med Caroline. Sedan blev det trapp-träff hos Lisa haha. Jag, Joel, Marta, Lisa & Richard, satt och snackade ett tag och tog en öl. Nu ligger jag i soffan o har kollat finalen av Sveriges Mästerkock och Kjelles smakresa, mysigt med matprogram :)
Ska försöka fixa en tutorial snart, något speciellt ni vill se?

Det här har jag använt:
Foundation: Fit me, 250 sun beige - Maybelline
Concealer: Cover makeup trio - Färg
Puder: Transparent löspuder, fudge - Färg
Bryn: (ögonskugga) Peppar - Färg
Shading: (ögonskugga) Honoung + nougat - Färg
Rouge: Aprikos - Färg
Ögonskuggor: Khaki gold - Make up store, Mocca - Tikei
Eyeliner: Eyeliner, svart - Färg
Mascara: Hypnose Doll eyes - Lancôme


Kommentarer
Postat av: Lisa

WOOHOOO! Jag är med på din blogg! ;) Bara för det ska jag alltid läsa! Trappträffar äääger!

2012-03-30 @ 01:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0