En ledig lördag

Hejsan!
Nu har jag äntligen lite tid att blogga. Idag har jag varit på salongen och fått brynen fixade, hade nästan glömt hur ont det gör. Men vill man vara fin så får man lida pin. Snygga bryn gör så mycket för ansiktet tycker jag.
Sen har jag haft ett sminkjobb idag med, det var en tjej som ville bli fin till hennes kusins bröllop. :) Det blev en rosa/lila makeup med en av mina nya skuggor från tikei. :) Jag själv har också använt de nya produkterna från tikei idag, det kommer upp snart.
Usch vad dåligt humör jag blev på nu när jag kollade ut. Jag är ledig och självklart ska det vara värsta ovädret. Jag som hade tänkt gått ut och roat mig och träffat lite folk, får väl sitta hemma som alla andra kvällar i veckan. Suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0