Studio Secrets Smoothing Resurfacing Primer

Idag fick jag ledigt då vi var för många på jobb. Så jag har spenderat min dag med shopping, solning och dansträning. Köpte Loréal Paris studio secrets smoothing resurfacing primer på Kicks för 179 kr. Har velat ha den ett tag och nu hade de även säkt priset så jag slog till. Jisses vad mycket nytt jag har att testa nu, nu får jag lugna ner mig med skönhetsshoppingen ett tag så jag hinner med ;) Kommer hem en liiiten beställning till imorgon (förmodligen) från tikei, jag behövde en kabukiborste. Och några prover på rouge. :)
 
Såhär står det om produkten:
Den här basen är inspirerad av professionell makeup och maskerar rynkor och ojämnheter i hudytan så att din hud blir otroligt slät och mjuk med en fantastisk silkeslen känsla.
Tack vare en förhöjd nivå av elastomerer (polymerer med filmogena egenskaper) ger den här primern en häpnadsväckande gummiaktig textur och en fantastisk utsuddande effekt på rynkor och porer. Lägg till ett mjukt och lätt puder så får du en matt och silkeslen hy.
En lättflytande, silikoniserad olja gör att det är lätt och behagligt att applicera basen utan att huden blir fet.
Primern kan användas ensam eller tillsammans med en foundation, och den garanterar dig en perfekt hy.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0