Dagens makeup - Rosa syren

Tjeena.
Jag fick för mig att testa alla dom andra foundationa från tikei när jag endå hade dom hemma, och se så att jag verkligen var rätt ute. Jag tyckte nästan jag kunde ha vilken som helst av dom, det såg inte så dumt ut. Men i dagsljus och med kameran såg jag hur blek jag blev haha. Nu vet jag iallafall vilka jag ska beställa, så det ska jag göra imorgon :) Kommer upp ett inlägg just om foundationen med.
Idag har jag varit och dansat och sen har jag lämnat över en av lill kisarna till min kompis som hon ska bo hos. Nu blir det ett avsnitt av Tusenbröder och sen bums i säng, gym & jobb imorgon!

Det här har jag använt:
Primer: Beauty base, matifying primer (against shine) - Lumene
Foundation: Massa olika mineralfoundation - Tikei.se
Bryn: (ögonskugga) Peppar - Färg + vatten
Shading: (ögonskugga) Honoung + kola - Färg
Rouge: Persika - Färg
Ögonskuggor: Rosa syren, ametist, lindblomma, & lavendel - Färg
Primer: Beauty Base, eyeshadow primer - Lumene
Eyeliner: Eyeliner, svart - Färg
Kajal: Inliner, 56 blonde - Isadora
Mascara: Voluminous x5, carbon black - Loreal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0