Recention - Studio secrets smoothing resurfacing primer

Nu har jag testat Loréal Paris Studio secrets smoothing resurfacing primer. Denna primern ska minska synligheten av porer/fina linjer och lämna ett jämnt resultat på huden.
 
Förpackning: Produkten kommer i en liten burk vilket är ohygieniskt om man ska pilla med fingrana i, så försök istället att använda er av en spatel/kniv att ta upp med.
 
Produkten: Primern är silikonbaserad och kompakt, känns som en dagkräm i mousseform. Jag har varken så mycket porer eller fina linjer men jag blir ofta väldigt glansig om dagarna och då syns det lilla jag har tydligare. Men denna primern fungerar väldigt bra tycker jag. Den känns silkeslen på huden, dämpar rodnader och jämnar ut hudtonen. Har testat att använda den ensam och med mineralfoundation, och jag tycker det funkar bra med båda, förvånansvärt bra utan nån foundation alls. Varje gång jag går osminkad kommer jag alltid att ha denna på mig iallafall, från och med nu.
 
Användning: Appliceras bäst med fingarna på områden med porer/fina linjer och rodnader. Såsom, kinder, under ögon, panna, näsa och haka. Ta lite i taget och smörj ut som en dagkräm.
 
Pris: mellan 179-225 kr. på bla. Kicks.
 
Betyg: ♥♥♥♥♥ 5/5 , håller vad den lovar. Tummen upp för denna primern!
 
På högra sidan har jag lagt primer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0