Dagens makeup - Sometimes it feels dark, sometimes purple.

Här kommer mejken jag hade igårkväll när vi var på 25 årsfest. Det var en välplanerad överraskningfest och man kan nog säga att det tog tid för födelsedagsgrisen att förstå vad som hände haha. Lyckad kväll! :)
Sminket fick bli sotat, dock trodde jag inte det skulle bli så mörkt. Skuggan jag använde (den högra på bilden längst ner) är inte så mörk egentligen och ser mer lila ut. Typ, som ett mosat blåbär, sån lila, och med skimmer i. Tycker ni det ser lila ut på ögonmejken?
 
Det här har jag använt:
Primer: Studio secrets smoothing resurfacing primer - Loréal
Mineralfoundation, W6 + W7 - Tikei.se
Finishing Veil Matte - Tikei.se
Bryn: (ögonskugga) Peppar - Färg + vatten
Shading: (ögonskugga) Honoung + knäck - Färg
Rouge: Persika - Färg
Ögonskuggor: Smokey eye palette - Kosmetikan.se
Primer: Beauty Base, eyeshadow primer - Lumene
Eyeliner: Eyeliner, svart - Färg
Kajal:  Eyeliner & shadow stick, black - ELF
Mascara: Voluminous x5, carbon black - Loreal
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0