Dagens makeup - Lila eyeliner

Igår efter jobb blev det middag hos mamma med min pojkvän och min bror o hans flickvän som är här nere och hälsar på. Det var riktigt härligt att bli lite bortskämd med god mat och efterrätt :) Såhär såg jag ut igår. Enkel makeup med en lila eyeliner och lite brunt i globen.
 
Det här har jag använt:
Primer: Studio secrets smoothing resurfacing primer - Loréal
Mineralfoundation, W6 + W7 - Tikei.se
Finishing Veil Matte - Tikei.se
Bryn: (ögonskugga) Peppar - Färg + vatten
Shading: (ögonskugga) Honoung + knäck - Färg
Rouge: Aprikos + Persika - Färg
Ögonskuggor: Choklad (den bruna i globen) - Färg, Passionat purple (lila under ögat) - ELF
Eyeliner: (ögonskugga) Passionat Purple - ELF + vatten
Kajal: Inliner, 56 blonde - Isadora
Mascara: Voluminous x5, carbon black - Loreal
 

Kommentarer
Postat av: amy

ohh lila var jättefint på dig! :)

Svar: taaaack söteamsannn <3
Jennie Lane

2012-07-13 @ 09:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0