Dagens makeup - valentines day

Idag har jag varit i Malmö och sminkat modeller till en modevisning i ett köpcentrum där. Det har varit en lång dag och nu är jag väldigt trött och ska slänga mig i soffan med min man. Men först tänkte jag visa er dagens makeup, alla hjärtans dag idag ju så jag körde rosa toner :)

Det här har jag använt:
Foundation: Second skin foundation, caramel - Max factor
Concealer: Airbrush, 04 neutral fair - Clinique
Puder: Transparent löspuder, vanilla - Färg
Bryn: (ögonskugga) Kakao - Färg
Shading: (ögonskugga) Honoung - Färg
Rouge: Aprikos - Färg
Ögonskuggor: 88 ultrashimmer palette - www.kosmetikan.se
Eyeliner: Colorful eyeliner, black - Isadora
Mascara: Lash architect 4D - Loréal
Vita färgen på vattenlinjen: (ögonskugga) Vitsippa - Färg

Ursäkta mina bryn, dom är under odling :P


Kommentarer
Postat av: Amy

En sminkning liknande denna vill jag ha! Och tills nästa fest kanske vi kan köra en lite guldskimrande/guldbrun? Har hittat min egna sminkös nu :D puss

2012-02-14 @ 22:53:42
Postat av: Sandy

Hej vackra du:) tycker du e en fantastiskt sminkös!!!

Hoppas allt e bra med dig;) har själv haft drömmen

Att bli make up artist:) vilken utbildning har du gått

På, något som kanske inte kostar skjortan men endå

Frukansvärt lärorikt:) vill så gärna själv:) sen undrar jag

Vad du tar för en sminkning:) puss och kramizar

:)

2012-02-17 @ 00:03:28
Postat av: Jennie

Hej :) Tack så jättemycket! Jag har gått på makeupstudion i Malmö. Den kostade 45.000 då men har gått upp till 60.000 kr nu, så den e rätt saftig. Men då blir du både hårstylist och får fransförlängningscertifikat. Och mina priser beror lite på vad det är för en sminkning du vill ha, vardags/fest och om jag ska ta mig nånstans. Men runt 200 kr. (:

2012-02-17 @ 11:18:18
URL: http://makeupmakesyoupop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0