Dagens makeup - Igår kväll

Gooooodsöndag!
Mår oförtjänt bra idag faktiskt, hehe. Hade en riktigt rolig kväll ute igår, träffa massa tjejer som jag inte har träffat på länge och dansade hela natten lång :) Nu har vi precis börjat tvätta här hemma och jag ska ta tag i golvmoppen nu .. Ikväll blir det bara söndagsmys, måste dra o handla innan dess så min man kan få laga nån god mat till mig :)

"Dagens makeup" får bli bilder på gårdagens, eller gårkvällens smink :) Jag har blandat till världens finaste läppstift/glans! Ska visa er det sen!

Det här har jag använt:
Foundation: Cream, Fudge & Toffe - Färg, Crem Makeup
Puder: Transparent löspuder, vanilla - Färg
Bryn: (ögonskugga) Kakao - Färg
Shading: (ögonskugga) Honoung + nougat - Färg
Rouge: Aprikos - Färg
Ögonskuggor: 88 ultra shimmer palette + 120 warm & dark palette - Kosmetikan.se
Kajal: Liquid effect pencil, black fire - Isadora
Eyeliner: Colorful eyeliner, black - Isadora
Lösfransar: från thailand
Mascara: Hypnose Doll eyes - Lancôme
Strasstenar: Panduro


88 ultrashimmer palette , 120 warm & dark palette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0