Dagen makeup - Blue

HEEEEEEJ!
Solen skiner och fåglarna kvittrar, snaaart vår kanske? :D Det gör än iallafall på bra humör! Så jag klev direkt upp och börja sminka mig. Blååååååååått var det första jag tänkte när jag vaknade. Vet inte varför, kanske har drömt om det? Eller så är det himlen? Eller kanske längtar jag efter det djupblåa havet ... vem vet! Blått fick det bli i dagens makeup iallafall. Har även använt en ny foundation från Lancôme som jag fick med i Kicks senaste tidning. Kommer upp en recension om den senare!

Det här har jag använt:
Foundation: Teint idole ultra 24H, 03 beige diaphane - Lancôme
Puder: Transparent löspuder, Fudge - Färg
Solpuder: 87 Golden tan - Isadora
Bryn: (ögonskugga) Kakao - Färg
Shading: (ögonskugga) Honoung + nougat - Färg
Rouge: Aprikos, persika - Färg
Primer: High tech lighter, venus - Make up store
Ögonskuggor: 88 ultrashimmer palette - Kosmetikan.se
Kajal: Liquid effect pencil, black fire - Max factor på vattenlinjen
Eyeliner: Colorful eyeliner, black - Isadora
Mascara: Hypnose Doll eyes - Lancôme
Strass stenar från panduro :)



färgerna jag använde från 88 utlashimmer palette.

Kommentarer
Postat av: lajlo !!!

ohhhh vad fint, det passade du jättebra i. sinnessjukt fint!!! så ska du sminka mig en dag :D

2012-02-20 @ 18:21:52
Postat av: Jennie

Lajlo: hehe aw taaaaaaaaack!! tyckte också jag passa i blått faktiskt :):)

2012-02-20 @ 23:08:04
URL: http://makeupmakesyoupop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0