Nyinhandlat

God afton mina vänner!

Jag och Amy åkte till Väla idag vid två och kom hem vid sju. Ändå har vi bara varit i tre butiker. Kicks, Panduro & Bolagret. Tre underbara butiker, smink pyssel och inredning. :) Hade jag haft gott om pengar hade jag shoppat så mycket att jag fått hyra släp hem. Nu blev det dock bara lite små shopping. 

  • Fit me foundation, 250 sun beige från Maybelline 139 kr
  • Fit me puder, 250 sun beige från Maybelline 119 kr
  • Star gloss, 19 från Beyu 55 kr på rea (ord. pris 110 kr)
  • Inliner Kajal, 56 blonde från Isadora 79 kr

Sen fick jag lite tester; Escada Rockin Rio Limited edition, Génifique Youth Activator Serum från Lancôme, Mascara Volume Effet Faux Cils från Yves Saint Laurent och ett jättefint armband från Isadora. Recensioner på produkterna kommer så småningom. Än så länge är jag nöjd iallafall :)


Min iphone tar bättre bilder utan blixt än med min kamera med blixt när det är mörkt har jag kommit på!


Dessa köpte jag på Panduro. Ett budget alternativ till strasstenar. 20 kr/påsen.


Och en smart förvaringsask för 20 kr.


Kommentarer
Postat av: belinda :)

har du provat fit me foundation och fit me pudret ännu ? vad tyckte de isåfall ? täcker den bra och blir man matt av de ? :)

2012-02-21 @ 21:14:37
Postat av: Jennie

Belinda: Japp jag har det på mig idag, kolla dagens makeup bilder. Kommer skriva en recencion om fit me imorgon! Men här är ett snabbt svar till dig :) Jag gillar den, den är absolut bra för sitt billiga pris. Men nje, matt tycker jag inte man blir. Den ger lyster så ens hud liksom lite lyser. Pudret mattar ner en del om du applicerar det med svamp men tycker dock du ska ta ett ljusare puder än foundationen. Vill du ha en mattande bra foundation ska du absolut satsa på Lancômes teint idole ultra 24h som jag skrev om igår :)

2012-02-21 @ 21:23:06
URL: http://makeupmakesyoupop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0