Dagens makeup - Khaki Green

Heej!
Blöö, idag är jag trött som bara den! Men jag tränade faktiskt ändå, yey duktiga jag! Här är dagens mejk. Nu blir det soffläge resten av kvällen tills jag äntligen ska få sovaaaa. Längtar redan!

Det här har jag använt:
Foundation: Fit me, 250 sun beige - Maybelline
Concealer: Airbrush, 04 neutral fair - Clinique
Puder: Transparent löspuder, vanilla - Färg
Bryn: (ögonskugga) Kakao - Färg
Shading: (ögonskugga) Honoung + nougat - Färg
Rouge: Persika - Färg
Ögonskuggor: Grace & Khaki gold - Make up store
Kajal: Inliner kajal, 56 blonde - Isadora
Eyeliner: Colorful eyeliner, black - Isadora
Mascara: Volume Effet Faux Cils - Yves Saint Laurent
Läppar: Glans från H&M 


Kommentarer
Postat av: Pauliina

Love love love denna kombon av färger, awesome jennie!

2012-02-23 @ 15:50:57
URL: http://makeitbogus.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0