Dagens makeup - Candy

Heej på er!
Vilket härligt väder vi har idag, underbart med sol! Blir påmind om våren som snart är här, förhoppningsvis. (:
Idag kände jag för att göra nånting färgglatt med strasstenar :) Joel kolla på mig som jag var från en annan planet, haha. Killar förstår sig verkligen inte på sånthär!

Nu blir det en promenad innan solen hinner gå ner, vi hörs senare! PUSS PÅ ER!

Det här har jag använt:
Foundation: Fit me, 250 sun beige - Maybelline
Concealer: Airbrush, 04 neutral fair - Clinique
Puder: Fit me, 250 sun beige - Maybelline
Bryn: (ögonskugga) Kakao - Färg
Shading: (ögonskugga) Honoung + nougat - Färg
Rouge: Aprikos - Färg
Ögonskuggor: Cybershadow, Crash -Make up store & Nyponros - Färg
Kajal: Liquid effect pencil, black fire - Isadora
Eyeliner: Colorful eyeliner, black - Isadora
Mascara: Volume Effet Faux Cils - YSL
Stasstenar: Panduro



Kommentarer
Postat av: amy

iiiih snyggt! tror att jag får sluta att kommentera nu ;)

2012-02-27 @ 18:42:48
Postat av: Jennie

Duuuuuu e sötast, du får kommentera hur mkt du vill. Blir bara glad :)

2012-02-27 @ 18:48:32
URL: http://makeupmakesyoupop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0