Dagens makeup - black & green

Heeeeeej på er!
Gud vad skönt med fredag right? (: Jag har fixat till mig och tatt bilder medans min älskling har städat lägenheten haha. Men jag ska faktiskt ta tag i det sista nu, känner mig elak annars. Men man måste ju passa på att ta bilder i dagsljuset, lite jobbigt. Fårse hur det blir i mörkret med blixt sen, bra att veta.
Ikväll ska jag hem till Amy, sen får vi se vad kvällen bjuder på!

Idag körde jag en sotig look, med en touch av grönt. Älskar grönt! Nude lips och fiskbensfläta :}

Det här har jag använt:
Foundation: Second skin foundation, caramel - Max factor
Concealer: Airbrush, 04 neutral fair - Clinique
Puder: Transparent löspuder, vanilla - Färg
Bryn: (ögonskugga) Kakao - Färg
Shading: (ögonskugga) Honoung + nougat - Färg
Rouge: Aprikos + saffran - Färg
Primer: High tech lighter, venus - Make up store
Ögonskuggor: Kaffe - Färg, Amazonas eyedust - Make up store
Kajal: Liquid effect pencil, black fire - Max factor (som eyeliner + på vattenlinjen uppe och nere)
Mascara: Hypnose Doll eyes - Lancôme
Läppar: läppaletten från Färg + puder på för att få det matt






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0