Köpt mig en brynpenna

Jag fixade som sagt brynen på en salong idag, som jag har gått till då och då i snart två år. Mina bryn är mörka och växer jättefort, så jag tycker om att gå till salongen ibland för hon tar med tråd och då blir allt så perfekt. Jag får aldrig bort alla småhår själv med pincetten. MEN, idag blev de inte alls som dom brukar, dom blev alldeles för tunna! Känns som jag inte har några bryn kvar knappt haha. Så just nu är det tur att dom växer snabbt. Men för att kunna få till dom lite snyggt nu ändå så köpte jag mig en brynpenna från Make up store. Brukar ju fylla i mina bryn med skugga, men tänkte testa använda penna också. Ska göra ett inlägg om detta nu, hur jag fyller i dom :)



Brow color No. 1 från Make up store, 130 kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0