Fyller år om ett halvår igen

Bjuder på några bilder som jag har tagit under dagen. Jag har haft en jättebra födelsedag, lugn och skön. Dessutom så har jag fått massa fina presenter. (: Bland annat en stor tjock foto-bok av min fina mamma, så nu har jag o göra när jag ändå inte jobbar!
Dagen avslutades i soffan framför en fin film, "Änglavakt", (även den en present från mamma) massa frukt och smält choklad att doppa i, i min nya fondue-skål som jag fick av svärmor :) Nu är det inte längre min födelsedag .. gud vad snabbt det går. Tror jag ska göra som Findus o fylla år två gånger om året, minst! ;) Som tur är kommer tjejerna hit och firar mig ordentligt på lördag så då får jag fylla år igen ;p
Jag hoppas ni också har haft en fin dag! Vi hörs imorgon. Goodnatt ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0