Folklore

Godmorgon!
Somnade fyra inatt, men tvingade mig ändå upp klockan tio för att kunna somna i tid ikväll. Längtar redan! Så grått o trist väder ute så det kommer bli svårt att hålla sig vaken hela dagen. Läser jag en bok kommer jag somna, kollar jag på film kommer jag somna. Får ta en lång promenad idag med, lite senare. Och sminka mig kanske? Först blir det iallafall städning.

Jag swatchade Mus microshadow "Folklore" som jag fick i födelsedagspresent i lördags, med och utan Mus high tech lighter under och här är resultatet. Är det bara jag som har blivit förblindad av HTL eller har alla skuggor blivit pigmentlösa? Har dock inte så många mus-skuggor så det kanske jag som tar fel. Vad tycker ni, använder ni Make up store skuggor utan high tech lighter? Använder ni isåfall någon annan primer?


Kommentarer
Postat av: amy

öhm, jävlen!! måste köpa high tech lighter snart!

2012-04-25 @ 14:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0