Fina presenter av fina vänner!

Detta var det i skönhetsväg som jag fick av tjejerna i lördags. Plus en jättemysig och väldoftande chokladtvål som jag redan hade börjat använda när jag fotade det andra hehe. Nu får vi se när jag ska hinna testa allt. Håroljorna ska bli intressant, har länge velat ha en och nu har jag två som tydligen ska vara jättebra båda två. Vi får se. Någon av er som testat någon av dom?



Nashi Argan Oil, Microshadow folklore & Nagellack elaine från Make up store, Swedish Therapy Oil från Maria Nila, Två nagellack från Depend nr. 255 & 202, Nail & Body Decoration Kit & nagellack remover också från Depend.

Tack så jättemycket tjejer ♥ PUSS!

Kommentarer
Postat av: Honi

Många fina produkter att testa där :) MUS skuggan ser jättefin ut!

2012-04-24 @ 11:10:59
URL: http://honi.blogg.se/
Postat av: Evelina

Har både oljorna till håret, gillar mest den lingon oljan. Ibland kan håret kännas fett om man tar olja men inte det lingon. As bra!!:)

2012-04-24 @ 21:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0