Dagens makeup - Pasteller

Hade ingen aning om vad jag skulle göra när jag började sminka mig idag, men jag tog fram fyra skimmerskuggor från Färg i glada färger. Tänkte väl iallafall trotsa vädret! Såhär blev det :)
Imorgon ska jag fixa brynen, (they look like shit) sen kommer det även upp en inlägg om hur man fixar o målar bynen med.

Det här har jag använt:
Foundation: Fit me, 250 sun beige - Maybelline
Concealer: Cover makeup trio - Färg
Puder: Transparent löspuder, fudge - Färg
Bryn: (ögonskugga) Peppar - Färg + vatten
Shading: (ögonskugga) Honoung + nougat - Färg
Rouge: från ELF
Ögonskuggor: Gold, Golden rose, Purple satin, Pear - Gloss puderskuggor från Färg
Eyeliner: Cream eyeliner, plum purple - ELF
Mascara: Hypnose Doll eyes - Lancôme



Kommentarer
Postat av: amy

häftig och skitsnygg sminkning. roligt att du vågar dig på sånt! :)

2012-04-10 @ 18:31:37
Postat av: emelie

superfint :)

använder du någon speciell pensel till foundation? isåfall vilken? :)

2012-04-11 @ 08:56:30
Postat av: marta

sååå fint!!!

2012-04-11 @ 19:12:24
URL: http://martamiklewska.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0